Omlouváme se všem poctivým i náhodným čtenářům našich stránek, ale tato stránka již není aktualizována z důvodu nedostatku aiťáků. Jsme rádi, že stihneme aktualizovat úvod. Každopádně staré aktuality jsou k dispozici, protože co je dole, se vlastně děje u nás pořád.

Děkujeme za pochopení

Aktuality k 1.12.2013

Na začátku posledního měsíce roku již můžeme hodnotit již celý rok.

23.3.2013 proběhli Šibřinky s účastí 110 osob. Více si o této velmi vydařené akci přečtete v sekci Šibřinky.

5.-.7.4.2013 jsme vyrazili na hory - a bez bab. Vynikající akce na chatě Homolka u Kokošky. Dojídala se sviňa, pilo se veselilo, došlo i na nějakou tu diskusi (ale jen opatrně) a stihli jsme jít i na odpolední výlet. Prostě vše, co k pravému pobytu na horách patří.

Od května jsme dávali do kupy sál U Božky. Tato oprava a přestavba nám trvala až do konce listopadu. Pouze přes prázdniny jsme si dali volno.

Ač se to nezdá, ale týden před torpédem 22.6.2013 jsme si na hřišti opekli kýtu. Protože bylo nádherné počasí, vše se ohromně vydařilo, zahráli jsme si nohejbala dokonce i na kytaru došlo. Tajkže příjemné odpoledne a večer s našimi rodinami.

A je tu 29.6. a Tour de Torpédo - stěžejní akce Baronů. Menší úpravy, dalo by se říci že kosmetické. Opět v samostatné sekci Tour de Torpédo

Přes prázdniny pokoj mozkovým buňkám a játrům, i když některé čtvrtky byly náročné, a 7.9. vyrážíme vlakem do Opatovic nad Labem na druhé Toropédo. Ovšem nyní jako hosti se spaním opět v tělocvičně. A vše se podařilo a zdařilo, druhý den vlakem opět domů. Dokonce nás i donma poznali.

14.9.2013 jsme byly pozváni do hasičárny na 40 narozeniny TGM. Pozvání jsme přijali, dáry nakopuly, a nmoc toho vypily a snědli. Aby se mu to samozřejmě nezkazilo. Ještě jedno vše nejlépší do dalších let.

28.9. jsme vyrazilinaposled i s rodinami na kola. Trasa NS - Bezděkov - Radešov - Poice - Zděřina - Žďár - Bukovice a Hlavňov byla zvolena ideálně. Plno zastavení a závěr v Hlavňově Pod Jasanem byl famózní. Domů dodávkou, kola na káru. Takže systém odvozu vyzkoušen, a příště už víme, že můžeme vyrazit na jakoukoliv světovou stranu.

1.11. tajný výlet Baronu i s babama. Pořádá Prokop. Zvolená restaurace Sokol v Polici nás nejprve šokovala, kdy někteří odmítali vystoupit z vozu, že je to jen sranda a jedeme dál. Dali jsme si večeři, popili a do půl noci jeli domů. No domů - někteří zkončili U Božky a domů až skoro ráno.

Finišujeme se sálem U Božky. Chceme uspořádat Mikulášskou zábavu a tak se dělá každy čtvrtek od 18 hod. někdy i do 22:30 hod. Zateplení stropu, nová elektrika, osvětlení, nové omítky, podpěrné sloupy, nový bar s napojením do sklepa, kamna a nakonec i záclony. Vše se zdařilo, je třeba akorát doděla podlahu, ovšem to až příští rok.

22.11 proběhly řádné Baronské volby, které se konají po dvou letech. Starosta Macourek, místostarosta Hanč, pokladník Agent a kronikář SNB. Poprvé sedíme na sále, kde máme vlastní točení. Volby se povedli, sál funguje.

30.11.2013 - Mikulášská zábava - 60 lidí, Domamazec, Mikuláš s andělem a dvěma čerty - co víc dodat. Snad jen sekci Mikulášská.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Lze tedy konstatovat, že

od 30.11.2013 má Nízká Srbská opět funkční sál.

Věříme, že bude sloužit ke kultůře a k akcím pro širokou veřejnost, konaných v Nízké Srbské. To byl také hlavní důvod naší snahy, kdy Nízká Srbská neměla svůj kulturní stánek.

Aktuality k 14.3.2013

Začátek roku je opravdu hektický. Po oslavě, že jsme přežili volejbalový turnaj o vánocích jsme si lehce odpočinuli. A hned 2.2.2013 jsme v rámci akce Pivovary tour, kterou jsme si vyhlásili, navštívili Machovar, protože co je doma, to se počítá. Akce byla vyodnocena jako velmi vydařená, byly jsme přítomny vaření jedné dávky piva, pivečko vynikající. Pár fotek dodal David Vlach  V. Dřevíče a podívat se můžete na ně můžete na stránkách rajčete.

Hned měsíc na to 9.3.32013 sme si jen tak pro radost zabili čuníka. Klasická zabíjačka jak má být. V pátek jsme vařili kroupy a krájeli cibuli, v sobotu jsme trochu pojedli a popily a v neděli jsme si rozdělili zbytky. A ještě zbylo na další chystané akce. Foto opět na rajčeti.

Aktuality k 30.12.2012

Vážení čtenáři a příznivci Baronů,

aktualit je u Baronů tolik, že je nestíhám zapisovat. Tzn. že do odvolání nebudou zapisovány. Nicméně, činnost Baronů jede na plné obrátky. Šibřinky, Tour de Torpédo,výlet na kolech, Tour de Opatovice, nějaká zabíjačka, tajný výlet jednodení i na víkend, sem tam nějaká exkurze. Prostě nic vyjímečnýho a ani nic nového.

Aktuality k 3.6.2011

Aktuálně se vlastně nic tak důležitého neděje. Scházíme se pravidelně, jak by řekl jeden člen Baronů "Vymýšlíme kokotiny" a žijeme uspořádaným životem  .

Dne 2.6.2011 jsme přijali nového členy Dejla. Vítej mezi námi kamaráde.

Také proběhlo školení Baronských stanov. Úžasná akce. Protože zjišťujeme další nedostatky ve stanovách, budeme tuto akci muset zopakovat. To bude zase dřina.

Proběhli také  Šibřinky. Účast 90 platících, z toho 70 masek, je veliký úspěch a máme z této akce velkou radost. Horší to už je s výdělkem, akce byla prodělečná, v něčem je chyba. Opět se asi budem muset zamyslet . To zas bude bolet hlava .

Jsou v plném proudu přípravy na Torpédo.

To by stačilo, takže zase za půl roku nové čerstvé aktuality.

Aktuality k 27.11.2010

Opět jen vypíchneme hlavní proběhlé akce

• Volby do Baronského výboru
  • Přijali jsme člena TGM
  • Byl odejít Hroch
  • Účast Tour de Opatovice

Je to vše pouze ve zkratce, ale o to to bylo lepší.

Protože se aktuality dlouho neaktualizovali, vezmeme to ve zkratce vše. Takže :

- Prodloužený víkend na horách u Kokošky. Tato akce neměla chybu, velice se vydařila.

- Ztráta kroniky

- Oslava 10 let existence Baronů

- Šibřinky - manší účast, vynikající zábava

- Velikonoce

- Výjezdní schůze Suchý důl

- Nález kroniky

Vánoční volejbal 2008

Dne 26.12.2008 proběhl již tradiční vánoční turnaj ve volejbale, kterého jsme se opšt zúčastnily. Poprvé, za celou dobu naší účastni v tomto vánočním turnaji jsme se umístily na posledním - 6 místě. Nemusí nás to vůbec mrzet, protože letošní ročník byl velice nabitý silnýma týmy a ostudu jsme neudělali. Naopak - dokázali jsme chvílemi pobavit i ostatní týmy. A o tom to je. Vše jsme na závěr probrali v hospodě U Lidmanů

POZOR!!!   POZOR!!!   POZOR!!!!   POZOR!!!   POZOR!!!

Nezapomeňte - 28.6.2008 naše hlavní akce roku TOUR DE TORPÉDO

více v sekci Tour de Torpého

Šibřinky 2008

Zatím jen pár slov a statistiku. Učinkující 2, platících 51, masek 31. Opět super akce a kdo nebyl tak prohloupil. Protože bylo méně lidí, netvořili se fronty u kořalky a někteří toho museli neustále využívat. Fotky z akce najdete na http://tdt.rajce.idnes.cz/Sibrinky_2008/

Schůze u Božky

28.12.2007 jsme se rozloučili se starým rokem v Nízké Srbské v hopůdce U Božky.Byla to poslední schůze v roce,tak jsme ji řádně zapili.Škoda,že se nás nesešlo víc,ale zdravé jádro bylo,tak bylo i o zábavu postaráno.Došlo i na kytaru,takže jsme si i "zabekali".Pivo a kořalka taky nedošla,tak jsme se malinko zdrželi.Už se těšíme na další podobné akce.

Vánoční turnaj ve volejbalu

26.12.2007 jsme se zúčastnili vánočního turnaje ve volejbalu v Machově v tělocvičně.Turnaj se vydařil a mi jsme obsadili krásné 3.místo.

Sestava: AC Kolda,Domča,Agent,Lucka,Knoflík,Piškot a nehrající kapitán a trenér Olda

Lhotské struhadlo

Pár našich členů se zúčastilo prestižního závodu Lhotské struhadlo. Tento recesistický závod je velmi podoben našemu Tour de Torpédo a tak ho přeci nemůžeme vynechat. Hanbu jsme Baronům opět neudělali, obsadily jsme všechny 3 místa (poslední). Zábava velmi dobrá. A samozřejmě fotečky od jedněch z účastníků jsou na http://lhotskestruhadlo2007.wz.cz/

Výlet na kolech

Tak jsme se zase po dvou letech vydali na výlet na kolech. Trasa Nízká Srbská - Bezděkov - Radešov - Police n. Met. - Bukovice - Hlavňov - Suchý Důl - Bělý - Machov Kubečkovi. Nádherná akce, velký a hlavně nezapomenutelný sportovní zážitek. Pouze některé občerstvovací stanice otvírali, až když jsme odjeli. Asi věděli proč. Jak to vypadalo si prohlédněte ve fotoalbumu.

Tour de Opatovice n/Lab.

V sobotu 8.9.2007 jsme se zúčastnily cyklistického závodu Tour de Opatovice u kolegů v Opatovicích nad Labem. Bylo nás tam celkem 11 závodníků. Tam i zpět jsme jeli vlakem, kola jsme dopravily na káře za vozidlem, spali jsme pod stanem. Akce se jim velmi vydařila. Moc jsme si to užily. Co se dělo psát nebudu, protože to je pomalu na cenzůru. Oni budou stačit fotky, které co nejdříve vyvěsíme. Zatím jsou pouze z prezentace. Prostě za rok pojeďte s námi a uvidíte.

Opatovičáci - děkujeme, bylo to super.

Svatba

Děvčta, dámy, milenky a všichni známý. S politováním Vám musíme oznámit, že idol všech dívčích srdcí AC Kolda se dne 18. srpna 2007 oženil. Koldíčku gratulujeme.

Volby

Ve čtvrtek 25. 1. 2007 proběhly v hospůdce U Božky volby do zastupitelstva Nízkosrbských baronů. Účast byla dobrá, kdo nepřišel měl šanci volit mobilem. Nakonec volili všichni kromě Hrocha, kterému jsme se nedovolali. A jak to dopadlo???? Starostou se stal Macourek, místostarostou AC Kolda, kronikářem Piškot a pokladníkem Agent. Po volbách jsme vše zapili. Dokonce ani pivo nedošlo........

Schůze

Ve čtvrtek 28. prosince 2006 proběhla pravidelná schůze. A opět stejný scénář průběhu schůze: o půl desáté nahlášeno, že došla kořalka. A s úsměvem na rtech oznámeno ve 22 hodin, že došlo pivo. Prostě klasika. Ještě že má Macourek doma zásoby. Příště kořalku sebou a v záloze bednu piva. Prostě - nová doba.

Jinak klidně přijďte pobejt - to se jen tak nevidí.

Vánoční volejbal 2006

26. prosince 2006 proběhl v Machově v tělocvičně tradiční turnaj ve volejbale. Opět jsme se zúčastnily a je třeba konstatovat, že jsme neudělali ostudu. Ze sedmi družstev jsme po velmi dobrém a hlavně vyrovnaném výkonu skončily na 4. místě. Prohráli jsme o 3. místo s Velkým Dřevíčem.
Jako jediní jsme uhráli set s týmem z Červeného Kostelce.

Hráči : AC Kolda, Olda (2. zápasy), Knoflik, Agent, Piškot, Domča a Lucka

Natírání značek Vítáme Vás 27.11.2006

V pondělí jsme se konečně dohodli, že půjdeme natřít značky Vítáme Vás v Nízké Srbské. Hromosvod koupil barvu, a tak jsme mohli vyrazit. Šli jsme dva: Macourek a AC Kolda. Jaké bylo naše překvapení že horní značka je už jednou natřená. Knoflik se už na to nemohl dívat a sám ji v neděli natřel. A tak jsme natřeli dolní značku, která nebyla tak oprýskaná a ještě jednou horní značku. Za hodinku jsme měli hotovo a zas bude na chvíli pokoj.

Výjezdní schůze 16.11.2006

Ve čtvrtek 16. 11. 2006 jsme vyrazili na výjezdní schůzi na Vysokou Srbskou. Původně jsme měli jet autobusem (Kolda, Piškot, Agent) a ostatní pěšky. Nakonec ale z pracovních důvodů jsme autobus zrušili. Sešli jsme se tedy v 18.00 v naší Hospůdce U Božky. Dali jsme si dvě, tři a že vyrazíme. Nakonec nás ale moc nebylo a tak jsme jeli s Luckou od Agenta autem. Jediní kdo tedy šel pěšky byli Hromosvodovi. Na Srbské jsme popili, pojedli, dobře se bavili. Domů nás rozvezla Lucka a Domča. Vydařená akce!!!!!

Nohejbalový turnaj v Krčíně 14.10.2006

V sobotu jsme vyrazili na nohejbalový turnaj do Krčína. Jeli jsme vlakem ve složení AC Kolda, Piškot a Knoflik. Turnaj se hrál na dvě skupiny. Registrovaní a neregistrovaní. My jsme hráli skupinu neregistrovaných. Za celý den jsme nepoznali hořkost porážky a tak jsme nakonec vyhráli!!!!!!!!!!! Diplom k nahlédnutí v sekci fotoalbum.

Nohejbalový turnaj na Vysoké Srbské 16. 9. 2006

V sobotu jsme se zúčastnili nohejbalového turnaje na Vysoké Srbské. Jeli jsme ve složení AC Kolda, Piškot a Lošek. Obsadili jsme 9. místo z 13 družstev.

Tour de Torpédo 2006 12.7.2006

Byla vložena kolekce fotografii z letošního ročníku 2006. Zatím. Více bude vloženo, až skončí dovolené a nashromáždí se všechny časy, výsledky a statistiky. Postupně bude přidáno. Děkujeme za pochopení.

Vstup nového člena 16.5.2006

Tak jsme přijali nového člena PIŠKOTA. Ihned při vstupní procedůře se ukázalo, že se jedná o mladou, čerstvou krev. Hrálo se, zpívalo a pilo, až se boudička otřásala. A to, že naš nohejbalový tým podruhé za sebou vyhrál a je bez ztráty bodu, pouze přispělo k dobré náladě.

Tour de Torpédo 30.4.2006

A jsou tu nové informace ohledně letošního Torpéda. Termín je 24. 6.2006. Začátek prezentace je ve 13.00 hod. Start závodu ve 14.15. Těšíme se na vaši účast. Více na stránkách Tour de Torpéda.

Nový člen 27.4..2006

Pozor !!! Podlouhé době se k nám hlásí nový člen a to Piškot. Že by jsme začali konečně mládnout ? Procedůra přihlášení není ještě dokončena (vyšla by moc levně). Takže Piškot - jedééééééééééééééééééééém.

Co je nového 24.2.2006

Zde budeme vkládat aktuálně, co se děje. Jenže u nás se toho moc neděje. Takže dle možností. Jedna věc ale jistě nová je. A tou je Tour de Torpédo 2006. Proto navštivte stránky Tour de Torpédo.